| Belgian Marching Arts Forum (BMAf) |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Dimitri |
|
|
Senior ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 302 Member No.: 24 Joined: January 26, 2004 |
Onlangs werd een nieuwe regel ingevoerd voor nieuwe leden die zich wensen te registreren.
Vanaf nu moeten nieuwe leden hun e-mailadres laten valideren. Dat houdt in dat er een bericht naar hun e-mailadres wordt gestuurd met een link. Pas nadat ze op die link geklikt hebben, worden ze geactiveerd en kunnen ze berichten posten. Met deze nieuwe regel verandert er niets voor bestaande leden, behalve voor hen die hun e-mailadres zouden willen updaten. Ook zij moeten dan opnieuw valideren. Met deze maatregel hopen we te voorkomen dat er nog meer spamberichten geplaatst worden. (We kunnen ondertussen melden dat reeds één spammer werd tegengehouden.) Bovendien werkt onze forumprovider met een oudere versie van de forumsoftware, waardoor wij kwetsbaarder zijn. In geval van problemen kan er ook manueel gevalideerd worden. Personen die problemen hebben kunnen altijd contact opnemen met de administrators via bmaforum@gmail.com Dit bericht verschijnt ook bij het registreren. Problemen kan je melden via bmaforum@gmail.com Vriendelijke groeten, het administrator-team -------------------- Bassline Calypso
Nieuw: Bezoek mijn blog op www.dimitriprovoost.be!! Forum Admin, PM for questions De mening die ik verkondig in mijn posts, vertegenwoordigt niet noodzakelijk de mening van Calypso. |
| Dimitri |
Posted: October 17, 2005 09:20 pm
|
|
Senior ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 302 Member No.: 24 Joined: January 26, 2004 |
Even een update met wat info.
Op onderstaande afbeeldingen zie je de registraties van de laatste 2 weken. Aan de gebruikersnaam en de e-mailadressen zie je dat om spammers gaat. Hierdoor hebben we dus al zeker 7 spamberichten tegengehouden. (En meer die ondertussen al verwijderd zijn). De maatregel die we genomen hebben heeft dus haar effect niet gemist. Greetz, Dimitri -------------------- Bassline Calypso
Nieuw: Bezoek mijn blog op www.dimitriprovoost.be!! Forum Admin, PM for questions De mening die ik verkondig in mijn posts, vertegenwoordigt niet noodzakelijk de mening van Calypso. |
|
![]() ![]() ![]() |